Pages

Tuesday 1 March 2016

16 Faktów O Mnie



1.Kocham lotniska- Uwielbiam energii, pędu i jak jej zawsze tak zajęty.
2.Kocham włoskie jedzenie
3.Kocham słodkie, specjalnie czekoladę... jestem czokoholiczką!! ..... Potrzebuję pomocy !!!
4.Piwonie to moje ulubione kwiatki
5.Mam fobię żab, jaszczurek, i wgl wszystkiego tego rodzaju :)
6. Jestem maniaczka jeśli chodzi o zdrowy lifestyle
7.Nigdy nie farbowałam  włosów .. Nigdy ..
8. Mam nadziej jednego dnia mieszkać w Londynie, Los Angeles, Brighton lub Innsbrucku.







9. Nie mam ulubionego koloru, ale gdybym miał wybrać to byłoby prawdopodobnie Koralowy lub pomarańczowy lub bez, a jeśli chodzi o kolorze ubrań to pewnie szary :)
10. Kocham czyli biologii,chemii czy fizyki , jestem po prostu fanatyczką.
11. Bardzo dużo bełkotam
12. Uważam ze języku są ciekawe, no bo jak to możliwe ze na całym świecie mamy ponad  3 000 języków. Chodzi mi o to, kto wpadł na ten pomysł i kto zdecydował, że wszyscy będziemy mówić inaczej.
13. Uwielbiam podróżować, zwłaszcza samolotem .
14. Nienawidzę konkurencji.
15. Jestem wielkim molem książkowym.
16. I ... W końcu dzisiaj są moje 16 URODZINY !!



-W

7 comments:

  1. Trochę spóźnione ale wszystko naj najlepszego :) O tak tłum na lotniskach to naprawdę coś co czasem może nas zainspirować.
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Cieszę się, że mogłam poznać trochę faktów o Tobie, lubię takie posty bo mogę się dowiedz czegoś o blogerkach. Spóźnione życzenia ale szczere, wszystkiego najlepszego ! Abyś spełniała marzenia i prawdziwych przyjaciół którzy będą Cię obdarzać życzliwością :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ten tort wygląda świetnie :). Spóźnione wszystkiego najlepszego :).
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że wspaniale spędziła swoje urodziny ;3 A torcik sama bym chętnie zjadła haha
    Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  5. W takim razie zaległe "Wszystkiego Najlepszego" :3 Śliczny wygląd bloga, torcik wygląda smakowicie :)

    http://whatever-v.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    ReplyDelete

Every comment is really appreciated ,its really important, I'm really thank for and it keeps me motivated to keep blogging :) <3
I usually visit blogs linked in the comment

Kazdy komentarz jest dla mnie bardzo wazny i motywuje mnie do dalszego blogowania :) <3
Zwykle zagladam na blogi do ktorych jest zostawiony link :)