Pages

Thursday 18 February 2016

Powrót






Witam kochani !!
Wiem, wiem, długo mnie tu nie było. Już wyjaśniam ...
Od paru miesiecy prowadziłam drugiego bloga, tylko ze po angielsku, przedtem prowadziłam tego i tamten był odpowiednikiem tego bloga tyle że po angielsku. Ale pare miesięcy temu zdecydowałam że sie skoncentruje tylko na jednym, z prostego powody, bylo mi łatwiej pisać mi po angielsku niż po polsku. Ale wciagu mojej przerwy od tego bloga zrozumiałam że tęsknie za pisaniem po polsku, wiec zdecydowałam że wracam... Na dobre :)

16 comments:

  1. Super ;) :) A zwłaszcza, że angielski to dla mnie nie łatwy język :D
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Podziwiam za to, że chciało Ci się prowadzić dwa blogi w różnych językach :)
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  3. Ja bym chyba nie dała tak rady. Życzę powodzenia na obu blogach!

    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  4. Każdy potrzebuje odpoczynku :) Powodzenia :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. w takim razie powodzenia!
    angelikalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Powodzenia na nowo kochana!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    ReplyDelete
  7. powodzenja i rownież obserwuje:)

    kllaudus.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetnie, że wracasz! Obserwuję i czekam na następne posty :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że wróciłaś :) Czekam na kolejny post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Your blog so lovely and I love this post ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete
  11. Fajnie, że wróciłaś ;)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania m.in koszula i kosmetyki ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    ReplyDelete
  12. Fajnie, że wracasz :D pozdrawiam ;)

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. hmmm a nie myślałaś żeby połaczyć te blogi w jeden i pisać i po polsku i po ang?

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Every comment is really appreciated ,its really important, I'm really thank for and it keeps me motivated to keep blogging :) <3
I usually visit blogs linked in the comment

Kazdy komentarz jest dla mnie bardzo wazny i motywuje mnie do dalszego blogowania :) <3
Zwykle zagladam na blogi do ktorych jest zostawiony link :)