Pages

Monday 14 September 2015

These Autumnal Day



Mimo że w praktyce jeszcze nie jest jesień, a dopiero od 23 września, to w praktyce jest kompletnie inna historia. Wiecie liście spadają z drzew, robi sie zimnej, a dni coraz krótsze. Ostanie kilka dni były strasznie zimne i pochmurne, a gdy wyszłam na dwór i nie zmokłam to w głowie cieszyłam sie jak dziecko  :D

Z pewnością Jesien jest moją ulubioną porą roku ( no i lato) , ale czasami chciałabym mieszkać w cieplejszym miejscu jak Kalifornia czy gdzieś podobnego, po prostu w miescu , gdzie nie ma znaczenia czy jest lato czy jesień, a  pogoda zostaje taka sama a co najważniejsze ciepła  :D






Dzieki za czytanie moich małych przemyśleń :D
-W


    Twitter | Instagram


Check out this post in English by clicking Here

No comments:

Post a Comment

Every comment is really appreciated ,its really important, I'm really thank for and it keeps me motivated to keep blogging :) <3
I usually visit blogs linked in the comment

Kazdy komentarz jest dla mnie bardzo wazny i motywuje mnie do dalszego blogowania :) <3
Zwykle zagladam na blogi do ktorych jest zostawiony link :)